sobota, 13 lutego 2016

TAG: Co to włosy?!

Hej ludziska! Dzisiaj jak można się domyślić po tytule, będzie to post związany z włosami, a mianowicie, jak ja dbam o włosy, jakie triki stosuję, czego stosuję, jakie są moje włosy itp... Jeśli lubicie tego typu posty lub macie problem ze swoimi zapraszam do dalszego czytania. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, prośby czy coś w tym stylu komentujcie, jeśli z jakiś przyczyn nie chcecie pisać publicznie piszcie w wiadomości prywatnej na instagramie. Mam nadzieję, że post wam się spodoba i będzie przydatny. Nie przedłużając, przejdźmy do rzeczy ;)



Na początek trochę o moich włosach:

Moje włosy mają ombre, rozjaśniałam je dwa razy i bardzo się zniszczyły :( używałam dużo odżywek, masek, olejków, itp... oraz podcinałam końcówki - bardzo pomogło!! Niestety moje włosy są strasznie ale to strasznie lokowane a co za tym idzie - potrzebują stałej oraz mocnej pielęgnacji. Zapuszczam włosy. Ich naturalny kolor to brąz, ale trudno określić odcień, ponieważ gdy robi się ciepło, nadchodzi lato, słońca jest więcej to jaśnieją, wtedy to jasny brąz, (niektórzy moi znajomi sprzeczają się ze mną że jestem ciemną blondynką) a znowu na zimę/jesień ciemnieją.


A teraz trochę o tym czego stosuję:



  • maska do włosów Syoss 200ml (nie znam poprawnej nazwy) Professional performarce Keratin - primer Repair therapy 

  • olejek łopianowy z czerwona papryką Green Pharmacy 100ml Herbal Cosmetics Hair care

  • Avon Advance Techniques Absolute perfection Upiększąjący balsam do włosów BB 150ml
  • Avon Advance Techniques Daily shine odżywka 250ml 





  • Avon Advance Techniques Superme oils Dwufazowa kuracja w spreju 100ml
  • Avon Planet spa Heavenly Hydration 60ml



Teraz przejdźmy do części w której opisze wam jak stosuję przedmioty wymienione wyżej oraz jak pielęgnuję włosy i inne ważne aspekty podczas pielęgnacji włosów.


Maskę stosuje kilka razy w tygodniu. Włosy po niej stają się miękkie, gładkie oraz nabierają blasku. Są lżejsze, świeże i po protu cudowne.

Olejek podgrzewam aby wzmocnić jego działanie. Trzymam na głowie ok. 1/1,5h, czasem więcej. Jego działanie jest świetne uwielbiam go i stosuję ciągle. (przyspiesza wzrost) Kosztuje on niewiele, znajdziecie go w wielu drogeriach takich jak Rosmann gdzie kosztuję on między 5 a 7zł,

Następne 4 produkty stosuję nie za często aby włosy się nie przyzwyczaiły. Dobrze odżywiają włosy, są po nich bardziej miękkie i po prostu stają się zdrowsze.


To są wszystkie przedmioty jakie używam w ostatnim czasie. Pewnie zauważyliście, że mam wiele produktów z firmy Avon, ale nie stosuję ich wszystkich razem, ponieważ gdy ciągle używa się tych samych produktów lub z tej samej firmy włosy się przyzwyczajają i nasze odżywki przestają działać więc nie przynoszą oczekiwanego efektu. Róbcie sobie przerw w jakiś produktach i stosujcie innego. Możecie także stosować domowej roboty wcierek np. z żółtka jajka itp, one są także świetne na włosy.


Ważne jest nie tylko odżywianie włosów zewnętrze ale także wewnętrzne. Pewnie słyszeliście już milion razy o diecie, ale to tylko dlatego, że jest ona ogromnie ważna! Gdyż witaminy odżywcze do włosów docierają na samym końcu gdy już cale ciało 'zgarnie' swoją dawkę dlatego wasze włosy mogą mieć niedobór witamin. Możecie także pić ziółka - skrzyp i pokrzywę, ja osobiście piję i super działa na włosy.


Ale najważniejsza jest regularność w obu przypadkach odżywiania włosów od wewnątrz jak i od zewnątrz! Ponieważ preparaty nie będą działać tak jak powinny jeśli nie będziecie regularnie stosować. Nie musicie często, wystarczy, że regularnie.


Pamiętajcie także, że częste obcinanie końcówek wam nie pomoże bo włosy rosną od nasady a nie od końców. Ale już zupełnie inna historia jeśli macie bardzo zniszczone to wtedy trzeba obciąć. Rozdwojone końce trzeba obcinać! Jest to niezmiernie ważne ponieważ zniszczenia idą do góry i rozdwajają się jeszcze bardziej. Sposób na obcinanie rozdwojonych końców nie tracąc na długości; obcinajcie tylko te rozdwojone, w ten sposób zaoszczędzicie na długości. Jest to pracochłonne i dla ludzi którzy mają cierpliwość i czas aby się w to 'bawić'. 


Masaż głowy to także dobre rozwiązanie, pobudza cebulki i przyśpiesza ich wzrost ale starajcie się to robić przed myciem głowy ponieważ powstanie naskórek i włosy się przetłuszczą. Myjąc włosy starajcie się myć tylko nasadę (bo tylko ona się przetłuszcza) aby nie wysuszać końców.



*****************************


To tyle jeśli chodzi o mnie i o moje włosy. staram się o nie dbać jak potrafię, uważam, że są lepsze odkąd stosuję te produkty i triki. Nie jestem jakąś specjalistką o włosach ale to tyle co wiem (co zapamiętałam). Mam nadzieję, że chociaż pomogłam w małym stopniu. Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca i że wam się podobało. Zapraszam do dalszego czytania mojego bloga. Kolejny post już niedługo. Wyczekujcie cierpliwie ;)


xoxo ~ Ola


27 komentarzy:

  1. Ciekawa pielęgnacja!
    Lubię produkty do włosów z Avonu :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post!
    Pytałaś o wspólną obserwację - zacznij.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uzywalam syoss, dobra pielegnacja;)
    Obserwuje i bede wpadac czesciej
    http://diana-valerie.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,że się podobało, na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  4. Sama muszę coś ogarnąć, we wtorek za tydzień mam fryzjera :D
    Fajne porady ^-^ <3

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy. Pytałaś o wspólną obserwację zacznij pierwsza i mnie poinformuj
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Muszę wypróbować produktów z Avon'u do włosów . Zawsze zamawiam tylko tusze i perfumy :) Ale pora to zmienić ! :)
    Obserwuje :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś tej maski, dobrze działała :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy różnie dba o swoje włosy :)

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę wiele ciekawych produktów :) Fajny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne produkty! Wspólna obserwacja?

    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, przyjemnie się czyta ;)

    Zapraszam do mnie: http://markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem maniaczką farbowania włosów, ale mimo tego nie są one w tak złej kondycji! Jedyne czego używam to szamponu i odżywki do włosów farbowanych. No i oczywiście podcinam je regularnie (tak jak piszesz, to strasznie pomaga). Nigdy nie stosowałam masażu głowy hah, no nie licząc przy myciu włosów!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy też od włosów i osoby, masz szczęście, że twoje się nie niszcą niestety nie mogę tego powiedzieć o moich. ;)

      Usuń
  13. masz świetną kolekcję kosmetyków do włosów :) jestem bardzo ciekawa maski z Syossa może okazała by się zbawieniem dla moich kłaczków.
    ja już obserwuję i liczę na rewanż :* buźka
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale przydatny post!
    Zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Pozdrawiam może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń